Strikkerier


Her inne skjer det neimen ikke mye spennende om dagen, dessverre. Unnskyld. Men litt strikkeiver kan jeg vise til i det minste.. Jeg strikker i bomullsgarn. Et ikke mye tilgivende garn må jeg si, ihvertfall ikke som topp. Til meg selv. Mønster har jeg ikke. Bare en ide i hode, garn i tre farger, og en uklar tanke om hvordan avslutte der hele etter raglanfelling… Vi får se, vi får se. Ellers har jeg det aldeles fint og flott.

20140512-213645.jpg

20140512-213657.jpg

20140512-213708.jpg

20140512-213721.jpg
I am knitting a top for myself in cotton. No pattern, just an idea, three colours and a vague thought on how to end it around the neck.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

