På bedringens vei-med sokker som bevis!


Jeg blir langsomt bedre! Riktignok sovnet jeg under skiskyting på tv-det sier noe om at jeg ikke akkurat er i hundre, som vi sier. Meen-jeg strikket ferdig tåen i begge sokkene som det ikke har vært mye framgang på de siste ukene. Det sier noe om at jeg er på bedringens vei! Ellers skjer det jo ikke stort når man ikke er frisk, men jeg ligger ihvertfall ikke mye på sofaen nå. Og jeg orker ikke mer av den Cosylanen som gir meg hodepine og stålsmak i munnen.
I dag kom et broderi til som skal bli hyttepute, nå mangler jeg bare ett, det er kommet til posthuset, vi har bare ikke plukket det opp enda.

20140308-203321.jpg

20140308-203343.jpg
i am getting better,slowly. I even finished the socks that’s taken forever. Also another needlepoint arrived, this one I have to make a throw pillow out of myself.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

