Hva skjer?


Mitt siste innlegg la seg ufullstendig som publisert og alle andre innlegg etter jul er skjult og jeg selv skjønner ingenting. Dette er litt vel tungt å ta tak i når jeg ikke skjønner hvordan jeg skal reparere det og ikke har hatt den helt store blogge-iveren i det siste… Har du forslag til hva jeg skal gjøre så mottar jeg dem med takk, for sitte i timevis med dette tror jeg ikke jeg orker…

I’m having trouble with this blog. Last post was publizized incomplete, the posts I had put in after Christmas disappeard from public viewing. I don’t know how to fix it and when my blogging mojo has been absent lately is fiddling with this not my top priority. If someone can explain to me how to easily fix it, thank you…

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Hva skjer?

  1. petronella sier:

    Kjære Lisbeth. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at innleggene etter jul er skjult. Jeg kan se mange innlegg fra etter jul. De ligger i arkivet ditt. For februar er to ulike innlegg synlige. Dette og et fra forrige uke. For januar er det synlig innlegg fra 1., 5., 15., 17., 26., og 29. januar. Jeg skjønner det er frustrerende å føle a man plages med elektronikken. Jeg er ikke så forferdelig teknisk selv så det kan jeg relatere meg til. Men sett herfra så ser bloggen din helt frisk og fin ut 🙂
    Blogg videre og gled deg over at vi gleder oss over bloggen din 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Men det var da i hverfall godt å høre. Jeg har blogget fra iPad, satt inn bilder via iPhone, brukt PC – det må være noe jeg ikke skjønner. Jeg er ikke så teknisk heller, men ser du nevnte innlegg, vil jeg late som ingenting og fortsette:-). Takk for tilbakemelding!

      • petronella sier:

        Gjør det du. Jeg blogger både fra iphone og mac og de synkroniseres med hverandre ved jevne mellomrom slik at det ikke blir problemer. Kanskje du kan prøve å synkronisere enhetene dine 🙂

Legg igjen en kommentar

