Nedetid


Javel, så sa det stopp i kroppen. Antakelig litt «overload» i det siste, så nå var jeg hjemme fra jobb i dag med tjukk hals og ullent, vondt hode. Nedetid påkrevet. Meldt fra at jeg ikke kommer i morgen heller. Jeg har stort sett sittet i stolen m julegavehåndarbeid. Det er kjedelig, men kjedelig er antakelig kuren som skal til. For avvekslingens skyld pakket jeg gaver, men da ble jeg svett og irritabel. Heldigvis kom Bill hjem tidligere enn han pleide og har tatt hunden ut. Det blåser noe gruelig her, så glad det ikke er meg!(skrevet igår)

20131127-230643.jpg

20131127-230847.jpg
I guess it’s been a bit hectic, the body said stop. I’m not that good handling stress anymore. Home from work and doing christmas present-crafting in the recliner for the most part, wrapped some presents for diversion, that’s all. Thank goodness Bill came home from his office a day earlier than usual and could take the dog out. It’s a foul wind out there!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nedetid

  1. petronella sier:

    Høres ut som om det er lurt at du tar etpar sykedager. Kroppen sier fra den, når det blir for mye for oss.. Suppa ser veldig god ut – Den er nok varmende og healende. God bedring Lisbeth 🙂

Legg igjen en kommentar

