Full rulle lørdag


Det var liksom energi nok i går! Jeg kokkelerte så fryseren ble fylt av middagsposjoner samtidig som dagens mat om på bordet, jeg Støvsugde, vasket klær, planla strikk og var ute i butikker, hygget meg litt hos mamma, kjøpte inn garn, startet opp strikketøyene og jobbet videre med en julegave mens vi så film om kvelden. Nå kan kursdager samt kjøretur til og fra Vrådal bare komme, jeg er forberedt med to strikketøy som skal parallellstrikkes!

20131110-080300.jpg

20131110-080318.jpg
I am all set for two course days and being a passenger in the car to and from. Yarn for two parallel knitted projects are bought. Drops Garnstudio’s Alpaca and Silk Alpaca combined. Hoping for good result.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Full rulle lørdag

  1. Mmmarianne sier:

    For en lekker garnhaug! Og for en lørdag! *imponert* Er alltid koselig å lese i bloggen din, fine bilder og god hverdagstekst. 🙂 Så etter deg da jeg så solspeil-innslagene på div nyheter, men må ha gått glipp av deg, eller ikke kjent deg igjen 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Så hyggelig å høre fra deg da Marianne. Ja nå nistrikker jeg på nettopp den garnhaugen. Blir til døtrene til jul. Håper alt er tåpelig vel med deg!

Legg igjen en kommentar

