Så kom dagen da…


….babyen kom-og dressen ble ferdig. Nå blir det pakke i posten til den lille familien. Og jeg kan vie min tid til Skappel-julegaven. Det er jo på tide. Strikkemanien har ikke herjet her i huset på en stund.

20131001-132337.jpg

20131001-132410.jpg
My niece had her baby and I finished the jumpsuit. I can now devote my time to the jacket for my friend for Christmas. The knitting mania hasn’t exactly been rampant around here lately.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

7 svar til Så kom dagen da…

  1. Janne sier:

    Å så nydelig den var Lisbeth. Du er så flink med pinnene 🙂

    Selv har jeg startet med julekort, eller riktigere sagt sjokoladejulekort. Må lage opp en del ting og tank til håndverkermessa jeg har sagt ja til å stille opp på 😛 (huff og huff)

    Dortegenser ja, det har jeg strikket en til meg selv også, men den ligger godt inni skapet og er for liten for meg :S

    Ha en fin uke Lisbeth!

    Klem fra Janne

    • lisbeth58bula sier:

      Takk, Janne. Tips: Begynn å gå med den hjemme. Har du brukt alpakkagarn, vider den seg snart og blir slask og sleng- og passe! Hihi. Eller gi den bort og lag en ny! Etter korta, da! Lykke til med dem!

  2. Janne sier:

    Ja, det er et fint tips det, men er i sømmen øverst på armene og bolen at det er verst, lurte på en stund om jeg rett og slett skulle rekke den opp igjen, men den ble lagt inn i skapet med et håp å ta den frem igjen om jeg blir litt smalere etter hvert 😉

    Takk for det 😉 Du får ta deg en tur på Rollhuset på håndtverkermessa du også, Har klart å si ja til å stille ut tingene mine sammen med Karianne (mamman til Viljar og Njord) 😉

  3. petronella sier:

    Så vakker liten babydress – Nå har du gjort noen riktig glad. En god ting i seg selv 🙂
    Det er også kjekt å komme igang med julegavene. Det er koselig å kunne gi bort noe man selv har lagd med omsorg og som noen andre kan finne nytte og glede i å bruke. Selv strikker jeg raggsokker som julegaver i år. Det er ikke så spennende, men ganske nyttig. Det blir muligens noen vottepar også. Vi får se hva tiden gir rom for – Det er visst noen semestereksamener å ta hensyn til også…

    Ha en fin dag Lisbeth 🙂

  4. Birgitte sier:

    Han er så fin i dressen💙

  5. Laila iren sier:

    Dette var en kjempenydelig dress 🙂 En fin og interessang blogg har du oxo 🙂
    Mvh Laila

Legg igjen en kommentar

