» Hele uken alene» (sang fra gaaamle dager)


Har vært alene siden mandag kveld, dvs på tirsdag er jeg jo støttekontakt, onsdag var mamma her til middag og i dag har jeg gjort rent, så dagen går uten at jeg rekker å tenke stort over det, akkurat. Men vanligvis kommer Mannen hjem torsdag kveld. Denne uka skal han bli en dag ekstra på sitt utenbys kontor og også plukke opp Tenåringen med kjæreste i Kongsberg der de ankommer med toget på kvelden.

Emma synes hun må satse alt på ett kort,  skal hun få mast seg til en kveldstur (som om hun ikke alltid får det!) så i dag , da jeg tok en liten lur på sofaen etter middag, la hun seg like godt i lenestolen på andre siden av bordet i den stua jeg lå. Derfra kunne hun prøve å stirre meg i senk, eller om øynene var lukket, kunne hun pistre til jeg ikke orka mer av denslags…

Emma

Jeg er ikke langt unna å få dressen til niesebabyen ferdig, men det er ikke mye tid til

 

strikking denne uka, så jeg får satse på at den blir ferdig i helgen. Håper jeg… strikke baby

I have been by myself  with Emma all week, usually Bill comes home on Thursday, but he is staying an extra day out of town and will pick up the Teenager and her boyfriend tomorrow night in Kongsberg. Emma puts all her cards on me these days and today when I had a power nap in the other living room, she ended up laying in the chair opposite me. There she could try to stare me down, and if I vlosed my eyes she would wimper to let me know she needed an evening walk. As if she has ever eperienced NOT getting one!

 I haven’t had much time for knitting but am almost done with the babyknit. Hopefully it’ll be finished on the weekend..

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til » Hele uken alene» (sang fra gaaamle dager)

  1. Kari sier:

    Hei Kjære Bloggvenn 🙂
    Så ble det igjen til at jeg fikk tittet innom bloggen din. Jammen er det lenge siden sist, og du verden så produktiv du er! Og din kjære Emma oppfører seg akkurat som Lady når det kommer til å mase seg på tur, men hun gjør det kun med øynene heldigvis. Hun har ikke forstått at pistring kan være en effekt. Fortsatt ligger hun godt i senga og sover, jeg har funnet frem tekoppen og parkert i slagbenken på kjøkkenet med frokosttv på veggen.
    Håper du får ei fin helg sammen med dine, og plutselig ser jeg vel at den lekre dressen du holder på med ligger ferdig. Du er og blir dyktig!
    Vakre tanker fra K@ri*

    • lisbeth58bula sier:

      Takk for hilsen! Ser av din blogg at du hadde en mindre hyggelig helg, men håper nå at mandag og tirsdag har vært en smule bedre!

Legg igjen en kommentar

