Sommergleder


Det er jo bare den ene fine dagen etter den andre. I dag gjør jeg minst mulig, sitter på verandaer( min mors eller vår egen) og i hagen mens jeg strikker og drikker Farris. Emma elsker det kjølige gresset, så hvis jeg går ut, bjeffer hun etter meg og vil være med.

image

Mens jeg sitter her, kjenner jeg lukten av tomatsaus og kyllingboller fra kjøkkenet, døtrene lager pasta og squash»pasta» til middag; alt fra bunnen. Kjenner jeg gleder meg alt.

image

Mannen i huset har kantklippet i hagen og vil ikke gjøre noe mer tror jeg!( hvem kan klandre han.)ikveld, etter solen går fra gårdsplassen, blir det bilvask på meg. Det trengs x 5!!!
For noen dager siden var jeg på fjellet en tur og kjøpte geitost på setra. Gleder meg alt til vi skal å hytta i helgene utover høsten! Men akkurat nå er det mye knott og klegg, så det kan fint vente…

image

image
Dette innlegget ble kladdet for noen dager siden. Nå står vi på farten til Ålesund, jeg og Mannen. Første stopp Lom. Vi gleder oss!
It’s summer. It’s garden and shade. I have been to the mountains and bought goat cheese and are looking forward to going to the cottage on the weekends in fall. Right noe there are quite a bit of black flies and horse flies so I can wait.. Today Hubby and I are off to Ålesund on the west coast, first overnight stop will be Lom. Looking forward to the trip!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

