Litt jobb og litt ferie- og tidlige morgener


Jeg har ferie. Eller avspaseribg som lærere vil presisere. Men jeg er nå på jobb jeg da. En sabla haug med ting sto på lista bare jeg fikk fred til å jobbe i lange strekker uten særlig avbrytelse. Da var det bare å bestemme seg..Hver dag til og med torsdag reiser jeg ned på jobb og jobber meg nedover på lista… Men om kveldene kan jeg slappe aldeles av. Jeg må ha slappet sånn av at det ble rent for mye i går…iallfall våknet jeg klokka fem i dag!
Vi har mye regn i vente denne uka også sies det,men innimellom skinner sola.

Vi har laget gode middager både inne på ovnen og ute på grillen.Her en Cæsar salat;

20130624-192637.jpg

I helgen begynte jeg dessuten å strikke babydress til min nieses sønn som ventes utpå høsten:

20130624-192952.jpg
I have officially started my holiday but am at school working through a list of things I put aside while the kids were still at school last week. It’s always hectic at the end. We still have quite a bit of rain, but there’s some sun in between and we make good suppers both in the kitchen and on the BBQ. Here’s a Caesar salad. I have started a new knitting project this weekend; a suit for my niece’s son arriving this fall

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Litt jobb og litt ferie- og tidlige morgener

  1. Janne sier:

    Når du endelig tar avspasering/ferie ønsker jeg deg og dine en fin fin sommer med masse verandakos og SOOOOOL. Så koselig og høre det er liv hos naboene 😉 Nydelig farge på den babydressen du strikker deg. Gleder meg til å se den ferdig 🙂

Legg igjen en kommentar

