Snart ferie


Det er fint vær om dagen og det nyter jeg Imidlertid er det ikke så mye tid til å sette seg for å nyte det, men nå er det siste innspurt på skolen for elevene. Etter det blir det tid til en ekstra kaffekopp på meg om morgenen før jeg drar på jobb. Jeg hører til dem som liker å jobbe etter elevene har sluttet, heller enn for mange dager før de begynner igjen på høsten. Da har jeg anledning til å legge grovplaner og rydde, legge til rette og finne fram ressurser uten å måtte nøye meg med korte, avbrutte økter.
Jeg nyter korte øyeblikk med sommer på veranda eller med markblomster inne, vi spiser litt lette retter til middag. Her i går lagde jeg noen banan og nøtter-muffins. Mens jeg sitter her og sliter med en bloggpost som ikke vil gjøre som jeg ber det om, har det begynt å regne. Så får man hygge inne. Ulljakker har jeg jo godt med nå 🙂 men du verden som Skappeljakken loer Irisgarn. Stryker man seg mot fibertapetet ser alle hvor du har gått!

image image image image image

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Snart ferie

  1. Hanne sier:

    Hihi, du må nok slutte å stryke deg mot tapeten, da skjuler du spora dine! :0)) Jakka blei flott den, lekker farge 🙂
    Ha en riktig fin sommer!

Legg igjen en kommentar

