Kan ikke huske…


…når -eller om- jeg har vært alene hjemme en helg siden jeg fikk familie. Ja, Emma er jo her da.. Syk i magen sin men ellers sitt sedvanlige 10-årige jeg. Vi er litt sånn pumpa begge to, hun av magevondt, jeg av å ha sovet for lite. Det siste kan man jo lett gjøre noe med. Jeg tok en lur på sofaen, mens Emma pep og pistret med jevne mellomrom. Altså ikke optimalt. Jeg kunne fått litt fart på pinnene siden søsteren min ligger an til en sikker 1. Plass i vår private Sjappeljakke- knit-along. Men så synes skuldrene det var å overdrive når jeg satset på lesing av bok på kokebokstativ mens pinnene gikk for full fart, så nå er jeg litt mer bedagelig om det. Det skal ihvertfall ikke skje store sprell i aften, brukt opp som jeg er.

20130503-204602.jpg
Emma and I are by ourselves for the weekend. Cannot remember it has happened since I had both kids. She is docile from a bad stomach, I am not that perky due to a couple of nights with little sleep. I could knit ferociously but since I started the knit along with my sister trying out knitting and reading simultaneously my shoulders think it a good idea to slow down a bit. No further plans for the evening.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

