Ikke store sprellene


Her skjer det ikke stort. Ligger på sofaen med sår hals, blunder et par ganger om dagen, leser litt, ser litt tv, prøver å få skrevet noen engelskvurderinger før konferansetimer neste uke. Det kunne ikke vært mer ubeleilig: teatertur ikveld må jeg bare avlyse, fredag har jeg time hos hudlegen i Kongsberg og til helgen skal jeg besøke Syrran og vi to blir aleine hos henne, noe jeg ikke kan huske når skjedde sist. Så her gjelder det å bli frisk. Bok og lydbok funker i liggende stilling. Håndarbeid orket jeg ikke i går, kanskje en halv heklerunde på kvelden bare. Det må være Mannens basiller jeg overtok. Takk for den. Jeg holdt skikkelig avstand for å unngå det. I ettertid tenker jeg at jeg like godt kunne unt meg klemmer og kyss likevel;-).

20130417-103839.jpg
Not much happening here since I’ve got a sore throat and spend most of my time on the couch. Must’ve inherited the germs from Hubby even though I tried to keep my distance. In hindsight I’m thinking I’ve missed out on lots of hugs and kisses for nothing! ;-). It’s bad timing, too. Have to cancel a theatre date to see a play, Friday I have an appointment with a dermatologist in Kongsberg and the weekend I’m supposed to spend with my sister and I cannot remember when we last spent time together just the two of us! I better have more naps in order to get better!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

5 svar til Ikke store sprellene

  1. Janne sier:

    Ønsker deg en riktig god bedring så du blir frisk og raskt til å ha ha en søsterstund i helgen 🙂 Dumt du ikke kommer deg på teatertur i kveld.
    Da sees vi i kveld når jeg kommer innom og henter Emmavennen min i ettermiddag/kveldinga en gang. Men først må jeg på møte på jobb ang ferie 😦

    • lisbeth58bula sier:

      Takker her også for at du tok Emma ut en tur i kveld. Nå må vi være glade hun ikke trenger natte-tur for vi holder jo nesten på å blåse bort her omkring! Får legge meg med vinduene igjen i natt også og høre på ulingen på taket og rundt veggene!

      • Janne sier:

        Bare hyggelig det. Koselig det å hjelpe til når en kan stille opp 😉
        Hører heldigvis ikke ulingen jeg da, men våkner stadig av at huset rister veldig veldig mye.

  2. petronella sier:

    «Etterpåklokskapen er den eneste sanne vitenskap», sa visstnok en fan et veldig klokt menneske. Det passer muligens i dette tilfellet, Lisbeth. Ønsker deg riktig god bedring og skal krysse fingre og tær for at du rekker å bli frisk innen helga 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Hehe, ja det passet! Nå ser det ut til at jeg kommer meg. Litt mer energi kommer sigende på i sakte fart. Halsen fremdels raspete og hoven, men jeg er optimistisk. Lykke til med eksamensskrivingen din!!

Legg igjen en kommentar

