For en uke!


Det er en påskeuke med ualminnelig fint vær! Det er vi slett ikke bortskjemte med, og vi passer på å nyte det til fulle. I går var jeg og Søstra på møte i Hytteforeningen på formiddagen og etterpå satt vi ute sammen med de unge menneskene litt rundt bålpanna hos henne. Deretter det samme her hos oss da jeg tusla tilbake, men det var jammen litt overskya; det var overraskende etter all sola!

20130330-053945.jpg
Det ble liksom greit å gå inn i hytta etter en stund!

20130330-054124.jpg
Jeg satte meg med strikkejakka ved spisebordet. Nå er jeg-endelig, for det har vært litt uinspirerende når jeg oppdaget jakka ble litt vel romslig..- ved kraven og må legge den på bordet så ikke det blir så tungt å holde strikketøyet. Der satt jeg og strikket, drakk kakao og hørte på NRK krim. Kan det bli bedre?! Jeg rakk tillgmed en lur før vi dro på middag hos Naboen: søstras signaturmiddag i påsken: lammelår og fløtegratinerte poteter. Englene sang, så himmelsk er det!

20130330-054810.jpg
We are enjoying an Easter with remarkably good weather. Yesterday my sister and I were at the annual meeting in the Cottage Association in the morning and afterwards we sat around the fire at her place before I went back to our own cottage and I did the same with Bill who were cooking bacon there for lunch. A few clouds rolled in so it was okay to go inside. I sat by the dining room table knitting, drinking hot chocolate and listening to an Audio cd. It doesn’t get much better than that. I even had a nap before we went over to the Neighbours for my sister’s famous Easter Leg of Lamb which is to die for. At least I heard the angels sing, for sure!!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

