Buhuuuu!


Jeg har vært hos tannlegen. Jeg skulle bare skifte en gammel amalgamfylling. Badaboom badabing, tenkte jeg. Men at jeg skulle sitte her fire timer etterpå og enda ikke være kvitt all bedøvelsen, er til å bli tullete av. Jeg har snilespist litt sen middag og nå blåser jeg i om det er for seint med kaffe; jeg har da ihvertfall følelse i det meste av leppa og tar meg en kopp! Buhu, buhu!

I’ve been to the dentist. Was just going to change a filling. Badaboom badabing, I thought. Never thought I was going to sit here four hours later still numb in my mouth. I ate a supper late, slowly, slowly and now I don’t care if it’s too late for coffee, I’m having one! Wee,wee,wee..all the way home!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Buhuuuu!

  1. petronella sier:

    Å gå til tannlegen er ikke morsomt… Håper formen er bedre i dag 🙂

Legg igjen en kommentar

