Inn for landing!


Så er vi allerede kommet til torsdag. Jeg har rasker med meg tortellinis fra butikken men utsetter middag en times tid mens Mannen er på vei hjem fra sin jobb utenbys. Imens later jeg meg og drikker sterk kaffe med melkeskum, blar formålsløst i et blad og ser på Friends. Tre dager med fullt sosialt liv selv utenom jobb har fått meg til å ønske å dykke ned i en bok ikveld. Det kan jeg, fikk boka vi skal lese i «Logen» i dag. Kim Leine: profetene i Evighetsfjorden. Forfatteren er nominert til Nordisk Råds pris i år. Spent på den… Men først middag og skravl med Mann og Tenåring.

20130228-194357.jpg
landed at home after work for a coffee and a book. Hubby will show up a bit later so we’ll wait a bit with supper. I have been busy being social every night this week so now I just want to be at home, lounging and reading. It worked out perfect when my next book for the reading group arrived in the mai todayl

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

