Vakker avslutnings- seremoni.


Etter at vi hadde deltatt i begravelse på fredag dro vi tilbake på fjellet på lørdag, Mannen og jeg. Vi hadde med komfyr, to lenestoler og noen sekker med ved. Det ble bedre sitterplasser i stua, raskere mat på ovnen og ved får man aldri nok av når man liker peis inne og fyrfat ute. Året rundt. Vi fikk besøk av søster og svoger om kvelden til pizza og på søndag og vi var hos dem på søndag formiddag til vafler ute i solveggen. Alle tiders. Det var sånn en deilig avslutning på en fin, avslappende uke.

041 053 056

I dag var det tilbake i full sving- og tiltross for tidlige morgener i ferien, var jeg dødstrøtt da klokka ringte i dag tidlig. Mamma har vært her på laks i dag, jeg har hjulpet tenåringen med en lekse og nå ligger jeg halvveis over armlenet på lenestolen og glaner tomt på TV.. kanskje Borgen er no’… Dessuten har jeg vært på Mammutsalg og forsynt meg litt (og ja da… bestilt et par lydbøker/hørespill på nettet og, for de fantes ikke på mammutbordet i lokal bokhandel)OG jeg har raska med meg et par magasiner i kiosken. Så nå blir det ikke noe mere herfra…..

???????????????????????????????  ???????????????????????????????

After we were at a funeral on Friday Hubby and I went back up to the mountains with a stove, two armchairs and some bags of wood to enjoy the last two sunny days of the winter vacation. It was a great finale with pizza at our cottage Saturday night with sister and brother in law, then waffels outside in the sun at their cottage Sunday morning. Today’s been back into the swing of things and Mom was here for a salmon dinner after work. I then helped Carly with some homework and now I am slumping in the recliner watching TV. I have bought some books at the «Mammoth sale» at the local book store today and grabbed a couple of magazines also. Meaning you won’t hear any more from me tonight.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

