…om enn med litt svakere plassering


3.etappe skulle inneholde en skitur. Men så ble jeg så frossen. Og usigelig trøtt siden jeg var oppe rett etter seks, uvisst av hvilken grunn. Så jeg gikk inn i tretiden for å varme meg. Og så kom jeg bare ikke lenger. Så sånn sett ligger det neppe an til gull. Bill fyrer godt for meg. Jeg er dekket i ull og fleece, varm kaffe straks klar. Det er -13 ute så vannkannene måtte inn. I gangen ble det litt is på toppen.

20130220-175054.jpg

20130220-175134.jpg
Strikkingen er det håp for imidlertid. Raglanen er godt i gang. Nå bare lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre med rillekanten når jeg kommer opp mot halsen….

20130220-175518.jpg
the day was supposed to contain some skiing but that didn’t happen. I got quite cold towards the afternoon and went in to get warm. That’s as far as I got since I just couldn’t get my limbs thawed, seemed like. Bill has now started a good fire for me and I’m covered in wool and fleece. I was awake right after six today too so a nap would be nice after some hot coffee. The failure to ski do not put me in medal position exactly but I can inform you that my raglan is well on the way. Now I just gave to figure out what to do with the edging when I reach the neck line…

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til …om enn med litt svakere plassering

  1. Benedicte sier:

    Her er en måte å løse rillekanten oppover på. Jeg har strikket denne jakken i en veeeldig rosa utgave, og er godt fornøyd med resultatet. Så fornøyd at jeg lurer på om det skal bli en til… http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=127&d_id=3&lang=no

    Bare et lite tips, og så er det mange andre bra på garnstudio sine sider… Fortsatt god ferie! Her i heimen går det i jobb 24/7, gleder meg til hverdagen er her igjen…, en gang langt der fremme i horrisonten 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Takk for kommentar. Kos å høre fra deg. Kikka på jakka, den var løst på fin måte men nå har jeg begynt på raglan glattstrikk så får vel «følge etter meg selv» så langt jeg har kommet…og så tegne/ tenke før jeg havner oppi nakken:-D

  2. Birgitte.sjoetveit@c2i.net sier:

    Jeg ser på bilder på blogg og formelig snuuuuuser inn fjell og hyttelukta!

Legg igjen en kommentar

