Etappe 4. I solskinn!


Det er nydelig sol på fjellet. Jeg gir kropp og sjel en sjanse til å ta inn D-vitaminene fra sola sammen med varm te og honning i solveggen. Bill har tent i fyrfatet og jeg vurderer å ta med strikkingen ut. Nå er ermer og bole på en pinne og jeg har startet raglanfellingen.
Før eller siden tar jeg skiene på også.. Før eller siden, sa jeg.

20130220-135050.jpg
the sun is shining brightly, I am taking inn vitamin D together with tea and honey outside the cottage. Bill has started a fire. I’m contemplating bringing my knitting out here. It’s all on one needle now and I’ve started the raglan. Sooner or later I’ll put skis on and go for a walk too. Sooner or later I said…

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

