Onsdag er strikkedag til vanlig


Som regel går jeg på strikkekafe på onsdager. Hvis jeg da ikke skal noe annet. Eller ikke orker.
I dag skal jeg ikke. Jeg kan dra, jeg skal ikke noe annet, jeg orker. Men jeg ville ha en god pause hjemme etter jobb før hundeturen i dag. Jeg vil komme tilbake fra vind og glatt føre og gå i varm dusj. Så vil jeg ta på meg joggebukse og se på «Nesten voksen» med strikketøy i fanget før jeg legger meg med boka mi. Bare det vil jeg i kveld.

20130130-193329.jpg
I usually go to the knitting cafe on Wednesday. If I have the energy to go out, if I’m not tied up in anything else. I could go tonight, I do have the energy and am not tied up in anything. But I decided to stay home, to have a warm shower after a walk with Emma in the strong wind, to put on track pants and knit in front of a TV show I’d like to watch, then go to bed with a book. That’s what I want!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Onsdag er strikkedag til vanlig

  1. petronella sier:

    Det høres også ut som en god plan Lisbeth – Kos deg. Det fortjener du 🙂

Legg igjen en kommentar

