Søndag i stua


Det blir visst langt mellom blogginnleggene om dagen. Må prøve å endre på det.. Har iallfall startet på en Skappelinspirert jakke til meg selv. Strikkes i Kitten og Drops alpakka på pinne sju i glattstrikk. Strikker fram og tilbake med rillekant nederst og ved åpningen. Så kommer jeg til å dele ved ermene.

20130120-100953.jpg
Vi skal til mamma på lunsj, jeg skal prøve meg på en gryterett i dag, mer om det senere… Men nå må jeg gå. Jeg får nemlig frokost snart!

my new knitting project is a jacket for myself. Mohair and alpaca. More info later, I’m about to get breakfast served!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Søndag i stua

  1. God søndag til deg! Tror det blir en deilig jakke! Holder på med en genser til datteren her i alpakka og kid-silk og den tror jeg blir vanskelig å gi fra seg. 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Takk det samme for din søndag, Vibeke. Ja alpakka og kidsilk gir samme (varme) effekt. Jeg tusler rundt i min kjøpte grå hver dag i kulda. På tide med noe nytt!

  2. petronella sier:

    Herlig søndag og herlig strikkeprosjekt. Fargen ser nydelig ut. Selv skriver jeg på forløpig prosjektbeskrivelse og søknad om veileder til masteroppgaven i stedet for å blogg i dag. Ikke riktig like koselig, men akk så nødvendig. Forhåpentligvis utligner jeg med strikkekos litt senere på ettermiddagen. Ha en fortsatt fin søndag 🙂

Legg igjen en kommentar

