Nytt år og nytt hår…


Her i huset forsvant jula 1. nyttårsdag. Det er gjerne slik vi gjør det. For oss er desember måned jul, ikke januar. Nå er vi tilbake til litt renere flater og færre farger, selv om jeg slett ikke har noe minimalistisk hjem! Bare noen juleblomster er igjen i huset.

001

Studenten har strikket meg aldeles i senk i jula, to luer, en til kjæresten og en til seg selv og nå er hun på slutten av et langt tubeskjerf som skal gå to ganger rundt etter det er sydd sammen. Hun bruker Alaska og Alpaca Bouclè fra Garnstudio. 009010

Selv klarte jeg ikke mer enn å kreke meg gjennom èn ganske kjedelig grå lue som Tenåringen har ønsket seg. Nå tror jeg jeg må gjøre en liten innsats på flette-teppet mitt, skal det bli ferdig om noen år ;-D007

Til jul fikk jeg mye flott og praktisk og noe til glede og velvære. Mannen ga meg et gavekort hos frisøren som gjorde at jeg endelig fikk klippet og glansvasket det lange håret som alltid endte i en tull med klype i bak i nakken.  Jeg har vondt for å vende meg til det, men etterhvert blir jeg vel vant til det…

006

Christmas disappeared on New Years Day in this house. Back to less colours and less stuff on display again. The Student has beaten me when it comes to knitting-by far- this Christmas!! She knitted two hats and is now at the end of her tubescarf. She used Alaska and Alpaca Bouclè from Drops Garnstudio. Myself I only managed to knit a grey hat for The Teenager. For Christmas I got practical and  also more personal stuff. Oneof them was a gift card at the hairdresser and finally I got around to cut and colourwash my hair and  the long hair in the bun disappeared. I am not used to it yet..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nytt år og nytt hår…

  1. petronella sier:

    Så fin du ble Lisbeth 🙂

Legg igjen en kommentar

