Artig!! Not…


Så har jeg altså ikke nett på pc’n og det etter at jeg har ladet kameraet og tatt bilder for blogging. Så griper jeg til iPad. Men da vil ikke teksten gå til mer enn ca 50 ord… Uvisst av hvilken grunn. Så nå melder jeg bare her på tlf: jeg lever i beste velgående og kommer sterkere tilbake snart!! Lover.
have no internet on my computer, the iPad don’t work on WordPress for more than a while and then I’m thrown out.. I’ll be back later when things are straightened out!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

