Vi er klare


I dag har Mannen hengt julelys på busker i hagen og hus utenpå. Jeg har vært i Kongsberg og handlet julegaver for mamma- og litt til og så har stjerner kommet i vinduet, adventsduken dekker spisebordet og adventslys satt fram. Vi to over 50 har også sett på nrk’s nye adventsserie for barn, den som heter Julekongen, mens vi har drukket kaffe og spist pepperkaker. I morgen blir det lefsebakst. Ikke planlagt før i kveld, men jeg skal bake med en garvet lefsebakst, så bedre kan det ikke bli!

20121201-191442.jpg
today Hubby has put lights on bushes and on the house and I have put stars in the windows, purple advent table cloth on the dining table and we over 50 have watched the new children’s series that goes every night up til Christmas Eve. Tomorrow I’m going to a colleague’s house to bake «lefse»

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Vi er klare

  1. Janne sier:

    Deilig med en slik tur før jul. Håper jeg får det meste unna når jeg skal til Tønsberg til fredagen eller når vi skal til Kiel om 14 dg.

    Bill har gjort det så koselig rundt huset deres. Du må ta bilde av det og legge det ut her 😉 Håper jeg får ut mannen her i huset til å ta ut nissen min som sitter på en stubbe og juletrebelysningen i morgen. Ellers er jeg Adventsklar her. Blir ikke noe lilla, har jo lilla resten av året så jeg gikk rett på rødt jeg 😛

    Ha en fin adventsøndag.

Legg igjen en kommentar

