Sånn omtrent klar


Jeg har tværet meg gjennom tre timers venting på legens venteværelse i morges. Det er noe som først sender deg fra ønskefasen (den med ønske om kaffe og juice – muligheter, kanskje en liten snackbar i den ene enden, adskillig lavere musikk (og «hold tåta,Rhianna!»))til desperasjonsfasen (den med ønske om bar med ALLE rettigheter, ikke lyden av så mye som en knappenål og om mulig en bedre stol å sitte på!) og -rett før man kommer inn-potensielt skråplanfase ( har noen knark? En glattcelle med brisk hadde vært fint og fremskaff for svingende et kriseteam!)
Etter disse mentale viderverdigheter – og jeg overdriver selvsagt- er det fastslått en bronkitt på retur og en overraskende god lungekapasitet for madammens alder og størrelse. Og » fortsett med slimløsende tabletter» så du slipper å holdes våken av pipinga fra bronkiene om natten ( jeg har tydd til podcast på høretelefonene for å stenge det ute!)
Så nå kan jeg se fremover mot lysere tider vel!
Vel hjemme fra legekontoret, satt Mannen hostende i stua, en dag for tidlig tilbake fra sitt utenbys kontor. Jeg har skjøvet paraceten over til hans side av bordet… Men mine brusetabletter får han ikke, jeg bare sier det!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Sånn omtrent klar

  1. Kari sier:

    Venterværelser er noe herk! Og det man ikke feiler før man kommer dit inn står man jo i fare for å smittes av mens man er der….. Håper du kom det uten, og de beste godbedringsønsker til dere begge!
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. Kari sier:

    hmmmmf….. Håper du kom deg ut uten smitte skulle det stå…. Beklager, men Trykkleif lever i beste velgående på nordvestlandet…..

  3. Birgitte Sjøtveit sier:

    Disse fasene på legekontoret var UTROLIG kjent mat!( kan være genetikk?)

  4. Birgitte Sjøtveit sier:

    Forøvrig ; HAHAHAHAHA!!! knakende god kommentar!

Legg igjen en kommentar

