Feber og stormkast.


Jeg har hatt litt feber og puttet i meg paracet et par dager. Jeg er hjemme fra jobb idag som igår, men nå tror jeg feberen slipper taket. Den kollegaen jeg sitter nærmest på pauserommet er likedan så jeg får skylde på smitte inn fra venstre! 🙂
Ute kommer den stormkast som sender søppelbøtter på besøk til naboen og takpapp røskes løs på garasjetaket. Inne sitter jeg med varme drikker, lesning av månedens leselosje (og den krever sin årvåkne kvinne!) og litt flettestrikk sånn litt innimellom. Mannen er ute og gjør helgehandel før han henter den kommende russ fra skolen. Jeg bare håper det skal gå oppoverbakke herfra for i morgen var det meningen jeg og Carly tar støttekontaktdagen vår for uka i Kongsberg på førjuls-shopping. Angrip, motstands-celler!!

20121123-121632.jpg

20121123-121648.jpg

20121123-121658.jpg
I am home with a fever and outside there’s a storm that makes it rather nice to stay indoors with a (challenging!) book, hot tea or coffee and a round of knitting every now and then. Bill is out getting weekend supplies before picking up the teenager from school. I sure hope I’m on the men’s; Carly and I were planning on taking our support person jobs to Kongsberg to go Christmas shopping. May I bounce back in the course of the day!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Feber og stormkast.

  1. Janne sier:

    Ja, det blåste bra i natt ja. Håper du er frisk og rask til i morgen så det blir tur på dere. Selv skal jeg på «hyttetur» til Singsing og være kreativ 😉

    Ha en fin helg!!

    • lisbeth58bula sier:

      Så gøy det blir for deg! Nei jeg finnes ikke bedre sant og si. Blir hjemme sammen med en hoste a la gammal Beagle-hund.

Legg igjen en kommentar

