Søndag


Så kom søndag. Må den bli langsommelig, for jeg har liksom endelig kommet ned i hvilemodus innvendig, om du skjønner. Det er en Elgstek i ovnen, jeg har studert oppskrifter.. Sannheten er at jeg aldri har hatt en elg inni ovnen min.
Ellers blir det litt strikk på lua som hører til skjerfet jeg strikka ferdig. Studentene reiser utpå ettermiddagen, mamma kommer til middag, ute er det grått, vått og lite innbydende.

20121111-110838.jpg
may this Sunday be long. I need it. We have a moose roast in the oven. First time ever that I’m trying to cook a roast like that and I have studied recipes. Then there is the hat knitting to go with the scarf I made. Outside it’s wet and dreary. The students are going home this afternoon and mom is coming for dinner.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

