Aftenstille


Jeg har kommet inn fra foreldremøte på jobb og så tur med Emma. Hun tygger (=slafser) på et griseøre akkurat nå mens jeg har satt meg ned i min nye lesekrok. Med den besatte tyggingen ble det litt feil med overskriften på innlegget, men likevel… Det er en times tid til de andre kommer hjem og imens skal jeg bare jekke ned etter en lang dag og sette pris på god, varm stue. Ute er det nemlig isvind og jammen kom det litt lett snø ved middagstider også, om enn ganske lite. Ha en god torsdagskveld!

20121025-204349.jpg
I just got in from a parent meeting at work and a walk with Emma. It is a freezing wind out there and I am curling up in my new reading corner in the quiet house. The others are not home for another hour. I should modify the expression «quiet house» because Emma got a pig’s ear when we got in and is chewing it incessantly! We had a little light snow here this afternoon but it never amounted to anything. Have a good Thursday evening.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Aftenstille

  1. Janne sier:

    Så det var derfor du var ute og kjørte i går altså 😉 Du får ha en god helg og kose deg med innesysler. Selv blir det mest soving og jobbing på meg i helgen 😉

  2. Koselig lesekrok du har 🙂

  3. Hanne sier:

    Så koselig lesekrok 🙂 Har en maken stol stående på hytta, men lurer på å ta den hjem igjen.Litt for fin til å være hyttestol syns jeg 🙂 God helg til deg og dine!

Legg igjen en kommentar

