Å holde sengen


Jeg måtte innse det i morges: holde sengen er best. Tjukk hals og uggen kropp har jeg klart å holde på armlengdes avstand i nesten en uke mens folk rundt meg la seg ned og ga seg over; både på jobb og her hjemme.
Det desidert verste jeg kan tenke meg er å holde sengen mens jeg er syk, som regel vil jeg heller på sofaen eller i lenestolen. I dag er sengen helt ok. Innimellom setter jeg meg opp og strikker, leser eller drikker litt te eller kaffe. Og så er vi velsignet med tv på tre rom her i 2. Etasje og selv om de er gamle og slett ikke flatskjermer, og det er uhyre lite verdt å se på, så er det fint på en dag som denne.

20120924-144815.jpg
After keeping the sore throat and achy body at bay for more than a week I had to cave in this morning and stay in bed. Usually that is pure torture, I’d rather be on the couch or the recliner, but today I was perfectly fine with staying in a bedroom. Once in a while I sit up to have a coffee or tea, knit a bit, read.. We also have an old tv in each bedroom. Not exactly flat screens but it works on a day like this. (Despite a pitiful programming on pretty much every channel)

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Å holde sengen

  1. Kari sier:

    God bedring Lisbeth!
    Jeg er sikker på at du blir fortere frisk med trivelig strikketøy, lekker termos og stillig kopp 🙂
    Håper det blir en bedre dag i morra!

    Vakre tanker fra K@ri og Lady**

Legg igjen en kommentar

