Det gjelder å innrette seg


Det er høst ingen tvil: i morges skrapte jeg forsyne meg frontruta på bilen!

Ikveld har jeg vært sjåfør og kjørt til Notodden etter at jeg kastet i meg litt suppe etter jobb. Der skulle jeg vente i nesten tre timer. Og man vet da å innrette seg: først en helt tom restaurant. En kaffekopp, et kakestykke, bok og blad. Etter en times tid der, fikk jeg handlet noen småting i butikken og ringt Studenten både lenge og vel. Strikketøyet ble ikke en gang rørt! Men det fikk jeg trimmet i går på strikkekafeen så pytt.

20120920-222906.jpg

20120920-223058.jpg
It’s undoubtedly fall; I scraped the windshield this morning. This afternoon I was the driver to Notodden where I was to wait for three hours before returning. What does one do? Find a completely empty restaurant where one buys coffee and cake and sit and read. Then one picks up some groceries and has a lengthy phone conversation with the Student. I didn’t even find time for knitting. I was at the knitting cafe yesterday, however, so I got the needles exercised then

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Det gjelder å innrette seg

  1. Janne sier:

    Å den kaka så god ut 😉 Ja, is måtte jeg skrape i morges også, og det vakke morsomt etter 10 timers vakt, huff gruer meg til vintern ;S Men nå koser jeg meg med levende lys og fyr på peisen så noe kos er det jo da med høst og vinter 😉

Legg igjen en kommentar

