Hyttehelg med bok og Dorte-genser


Vi er på hytta igjen og kom oss avgårde så fort vi kunne i går etter jobb. Jeg rakk innom garnbutikken og kjøpte garn til Dorte-genser til tenåringen. Det var visst tilbud på kjøp av garn til helt plagg, så det kom på mye mindre enn jeg hadde regnet med! Jeg bruker Drops alpakka og Kitten. Tine Solheim teppet er også med men har ikke vært oppe av kurven så langt..
Jeg prøver å få lest et godt stykke på vei i Jennifer Egans «Bølle på døra» også siden vi skal møtes i Maana LeseLoge til torsdag. Innimellom dette- og forsåvidt imens, hygger jeg meg med mannen. Og søster og svoger på nabohytta. I dag var vi der til deilig ostekake og kaffe på plattingen ved bålpanna.

20120901-204024.jpg

20120901-204308.jpg
we are at the cottage again. Took off as fast as we could after work yesterday. I brought new yarn for the sweater «everyone» in Norway knit these days: the Dorte- sweater. This one is for the Teenager.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Hyttehelg med bok og Dorte-genser

  1. bente sier:

    Så deilig med en hyttehelg. Dorthe genseren er på pinnene her også. Ditt fargevalg i hvitt var veldig delikat. Nyt de flotte høstdagene.

  2. lisbeth58bula sier:

    Høstdager skal nytes på de dypeste innpust, kan jeg love. Hvilken farge har du valgt? Jeg måtte velge på tenåringens vegne, men hun var glad for enhver farge av nøytral sort, sa hun..

Legg igjen en kommentar

