Langs Måna. Igjen


Jeg har skrevet og vist bilder fra Månastien her i byen før, men i år driver de med oppgradering av kraftverkene langs elven og Rjukanfossen har gått i hele sommer, samt at det har vært full vannføring i Månaelva. Det blir ekstra fint, vet du, så da må jeg bare vise noen bilder fra en tur vi gikk forrige uke.

 

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Langs Måna. Igjen

  1. Kari sier:

    Det ser ut til å være en fin tursti dere har fått 🙂
    Vi var på Rukan for ca 20 år siden, og det var en solskinnsdag som vi aldri kommer til å glemme. Bestevennen og Favorittdattera tok heisen opp på fjellet, men jeg holdt meg i urbane strøk den tiden det tok. Vi var selvfølgelig på Vemork-museet, og det er ikke mange dagene siden Bestevennen snakket om at han kunne ha tenkt seg en tur til Rukan igjen, så kanskje vi kan dele en kaffekopp live? Til neste sommer kanskje…. Ingen kjenner dagen før solen går ned, vet du 🙂
    Jeg ønsker deg ei fin uke, og jeg håper den fylles av det du måtte ønske!
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. bente sier:

    Så flott tursti, jeg har liksom aldri gått så mye annet i Rjukan enn Sam Eides gate, ser at jeg har mye igjen å oppleve. Rjukan fossen er alltid flott. Håper du har fine dager i en hektisk oppstart.

  3. lisbeth58bula sier:

    Det er hektisk i starten ja, Bente. Men til helga tror jeg det bærer til fjells igjen. Da får man jo senka skuldrene vet du!

Legg igjen en kommentar

