Skumring


Det begynner å mørkne før ti nå. Det betyr snart skolestart, snart høst.. Vel, i helgen er det meldt godt vær, så jeg akter å holde meg i en slags sommermodus! God helg til deg.

It is getting darker before ten in the evening now. That means school is starting soon, autumn is on the way. Well, this weekend they call for good weather and I intend to stay in a sort of summer mode. Have a good weekend you too!

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Skumring

  1. Janne sier:

    Du får kose deg den siste helgen føre skolestart. Tenker det blir godt jeg å komme i gang igjen. Denne sommern har gått så altfor fort. Nå er jammen mine 4 ukers ferie over også og onsdag skal jeg på jobb igjen jeg også. Ønsker deg en riktig fin helg og kose deg i sola som er spådd kommer 🙂

  2. bente sier:

    Det er et sikkert tegn på at ferien nærmer seg slutten når de mørke augustkveldene kommer snikenede.Jeg starter med en uke planleggingsdager til mandag, skal bli godt å komme igang igjen. Ha en flott helg og nyt det fine været.

Legg igjen en kommentar

