Her skal solen utnyttes!!


Jeg klager ikke. Kaffe i koppen. Litt bakoverstrikk- men sikkert også forover. Sol. Havehusken. Jeg gidder ikke engang hedre gammel regel om at klesvask på snora er forbudt på en søndag; her skal det lukte sol og sommer i klærne!! God søndag til deg:-)

20120729-113938.jpg
Summer weather is being enjoyed!! Every second savoured!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Her skal solen utnyttes!!

  1. Mmmarianne sier:

    Så gøy å lese om Osloturen! Deilig med sånne avbrekk 🙂 Hadde et avbrekk den dagen(helga) vi og, for vi var på Rjukan 🙂

    Johansen skulle på jobb der oppe på tirsdag, og siden jeg ikke kan ha bikkjer aleine mer enn en vanlig arbeidsdag fortiden, så lasta han kjerring og bikkjer i bobilen, og vi tusla oppover på lørdag. Bodde på Sandviken Camping, det tror jeg ligger i Austbygde? Jeg sov riktignok søndag og mandag, men Johansen som lufta labber ca hundre turer, sier Austbygdesentrumet var koselig, og at det til og med var varselskilt om Haner (?!). Rjukanbyen virka utrolig koselig, der jeg spana fra passasjersetet, og vi er helt klare på at vi må tilbake når jeg virker bedre. Så ingen brun Emma på vår ferd, men mon tro om vi så huset deres(stor stas!)? (Vi kjørte til noe som var VGS/Yrkesskole, tror jeg)

    • lisbeth58bula sier:

      Næææmmen! Neste gang må dere komme innom og få en kaffekopp/en hundeskål vann. Vi har hatt besøk av blogger/hobbybodmedlem vi aldri har møtt før vi, det var Filippa fra Asker! Virkelig, det hadde vært artig å møtt deg i virkeligheten vet du! Her er ingen spesielt høytidelig anlagt.. Huset lå på høyre side etter en gul murbygning i hovedgata da du kommer oppover fra Austbygda. Hils Johansen og si det.

  2. livetleker sier:

    Jeg har også klær på snora her hjemme i dag. Vi har foretatt en midlertidig flytting til byen, og klær måtte vaskes. Men vi har avklart med naboene, og vet at ingen føler seg støtt. Været her hos oss er ellers ikke like solrikt som det ser ut hos deg.

Legg igjen en kommentar

