Kunne ikke falle meg inn…


..å klage når tærne er nakne, kaffen er varm, avisene ferske og jeg har god tid!

I dag skal jeg hente folk ned fra fjellet. Jeg ar med Venninnen og reiser om en times tid. Der skal det rekkes et besøk til hos Søsteren og Svogeren før vi igjen reiser ned i dalen.

Men først skal jeg ta opp genser som har fått sin første vask. Mannen fikk den for to år siden. Da var den for lang. nå har den blitt adskillige cm kortere og garnet ble lagt til en raglan til nevøen. Så skal der strikkes noen runder på teppet så jeg ikke glemmer hvordan alle flettene gjøres! Ha en god onsdag.

I woldn’t dream of complaining when the toes are naked, the coffee is hot, newspapers are fresh and I got lots of time on my hands. I am going up to the mountains soon, bringing my friend and finiding time to visit wiht my sister and brother-in-law before returning with teenagers and dog. But first; out with Hubby’s sweater from the washing machine. He got it two years ago, never used it because it was too long. Now it is a lot shorter and the yarn was added to my nephew’s raglan. I will also knit a bit on the blanket so as not to forget how to do all the different stitches on it!

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

