Så er det tid for å være bare oss litt- og knapt det;  I går kjørte jeg Tenåringen, Emmahunden og en venninne til fjells for å være på hytta vår et par dager. Tilbrakte en stund med søster og svoger på nabohytta før jeg dro hjem igjen. Studenten jobbet kveldsvakt så det var bare Mannen og jeg til middag. Plutselig var vi bare to i huset…

I dag har jeg vært hos legen og fått henvisning til  en reumatolog  hatt lunsjbesøk av venninnen og da Studenten kom fra jobb dro vi ut for å spise og så gikk hun og jeg en trimtur. Nå sitter jeg bare i stolen og ser film, strikker litt og blar i det nye Samler og Antikk-bladet. Rester av pizzaen tok vi med hjem og nå bare hygger vi oss.. I morgen drar jeg til fjells for å hente hyttefolket igjen.

We are  just us now … that is, yesterday, I took the Teenager, the Emma dog and a friend up to our cottage, visited with my sister for a while and then I came back to Hubby. The Student was on afternoon shift so we ate supper alone the two of us. Today I have been to the doctor’s and gotten a referral to a dermatologist, had a lunch visitor and later Hubby, The Student and I went for dinner. She and I have been for a brisk walk and now we are just sitting here with the pizza we got to take home after the meal, watching «The Mission» , knitting a bit and leafing through the new issue of acollector’s  magazine. Tomorrow I am picking up the mountain girls in the afternoon.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

