Heldiggrisen meg


..som både har tid til å våkne av meg selv nå som jeg har ferie fra klasserom og kan ta meg av planlegging av neste skoleår og opprydding etter inneværende etter eget forgodtbefinnende  (og det er ikke langt utpå morgenen når jeg våkner lenger, jeg som har blitt så voksen som jeg er!), og i dag er det bonus med fint vær og verandatid selv etter en liste med ærender som skulle gjøres først!

Og så er jeg blitt den stolte eier av en gammel, kul stol som noen ville kvitte seg meg! Den er litt sliten i fargen her og der i stoff og treverk, men vi får se hva som skjer… vi får se…

I am now the owner of an old, cool chair someone wanted to get rid of. It is a bit tired here and there in fabric and wood, but we’ll see what happens to it.. we’ll see…

I am also having a day of sun and porch despite some time doing errands. Good thing! To make everyday life complete; I can get up whenever I want to now that school is out and I work as I please with finishing this year’s teaching plans and pondering next year’s as well. (and since I no longer sleep away all morning , all grown up as I am, sleeping in does not rob me of anything, really!)

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Heldiggrisen meg

  1. Janne sier:

    Kan ikke klage da nei 😉 Koser meg med fridager selv jeg om dagen .
    Så flott stol du har fått deg 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Bra, Janne! Håper du fant deg garn i går…. nei, nå får jeg sjekke bloggen din, før jeg spør…

      • Janne sier:

        Hehe ja, jeg fant garn og kjøpte MASSE garn, så nå blir det noen gaver 😉 Takk for hilsen i bloggen min 😉

  2. Desiree sier:

    Kos deg med fri du! Den stolen var jo et kupp, spent på hva du får ut av den 🙂 God helg fra i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

