Morgenstund


Jeg kan ikke tro det er sant, men i dag kan jeg spise frokost ute!(mulig det hjelper med hetetokter, hihi)

20120621-074102.jpg

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Morgenstund

  1. Janne sier:

    Hmmm ble sulten jeg nå. Har prøvd å sove i natt, men det gikk ikke nei – døgnvill etter nattvaktene mine. Kanskje jeg like greit skal stå opp og heller finne veien til sola jeg også. Hvem vet, kanskje jeg sovner liksågodt.

    Så fine bilder du har tatt fra blåturen og Langedrag. Spiste dere inne på restuaranten der? Når jeg var på skoletur dit en gang spiste vi Lapskaus og de deiligster rundstykker.

    Ha en fin dag naboen :o)

  2. bente sier:

    Frokost ute er en fantastisk start på dagen. Så godt å endelig kunne sitte ute, det har ikke vært så mange muligheter til det tidligre i år.
    Langedrag bildene var kjempefine, så heldige elevene deres er som får dra på sånne turer.
    Ha en flott dag, her har vi et par dager til igjen av skoleåret før vi kan ta en velfortjent pause.

  3. Morgenstund har gull i munn, er det visst et ordtak som sier – Sånne deilige morgenstunder er i allefall gull i grunn – tenker jeg.. Ha en nydelig dag 🙂

Legg igjen en kommentar

