Slik ble den våte lørdagen;


Håndarbeidet ble utskifting av en masse knapper i noen plagg,  butikkturen ble til en tur også på polet, det ble avis og kaffe, det ble en tur på marked og på første stopp ble det kaffe og kaker og knappekjøp..

 

På neste stopp- som er en butikk godt ute på landet, oppover en masse bakker før det åpenbarer seg  en hel underetasje i dette vakre huset seg fullt av de vakreste interiørting og hytteutstyr man kan ønske seg- 

….ble det innkjøp av 50års gave til svoger….

og en rest av gardinkappe til meg som; som viste seg å passe akkurat til vinduet over sofaen. Jeg elsker den. Er jeg heldig får jeg tak i halvannen meter neste gang så jeg har til spisestuevinduet også..

Jeg har også rengjort balkongen og laget pizza til middag. Nå sitter jeg og Studenten og drikker rosè vin. Mannen har strukket seg ut på senga med en TV til underholdning, Tenåringen er på venninnekveld.  Nå blir det litt research for å se om jeg kan starte noe med bomullsgarnet jeg kjøpte på salg for lenge siden. Hjerteknapper har jeg jo alt! 🙂

So Saturday did turn out to be about a trip to the store bur also the liqor store, a trip to the market where I got buttons, a beautiful curtain for my living room window and a gift for my brother in law who turns 50 next month.  I have cleaned up the balcony and made a pizza. Now the Student and I are having some wine, the Teenager is with friends, the Hubby has stretched out in front of the TV upstairs in the bedroom and I am about to start doing some research for what to make out of some cotton yarn I bought months ago. Buttons shaped like hearts for it I have already 🙂

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Slik ble den våte lørdagen;

  1. petronella sier:

    Gardinene var alldeles nydelige, Lisbeth. Og de passet veldig godt til den fine glasspynten i vinduene dine 🙂

  2. bente sier:

    Så flott gardin. Jeg lurer på hvor du har kjørt for å komme til denne underetasjen med alle godsakene. Etter dine beskrivelser høres det ut som et sted jeg må besøke neste gang jeg setter nesa mot Atrå. Hjerteknappene var kjempefine.

    • lisbeth58bula sier:

      Du kjrer opp mot veggli etter skiltet oppi Austbygda bakken mot Hovin. Kjr til du ser skilt opp til hyre der det str Tinnbua. God parkering oppe v huset. Du bare m dra dit (si fra s skal jeg bli med hvis du har lyst)

      sndag 17. juni 2012 skrev

  3. Birgitte Sjøtveit sier:

    Lekker gardiiiiiin!!!

  4. livetleker sier:

    Næmmen, åh, – hvor har du den gardina fra? Så lekker. Vil ha!

    • lisbeth58bula sier:

      Kjøpt på Tinnbua her i kommunen! Det var en rest som passet akkurat til vinduet mitt! Vil gjerne ha samme til ett vindu til..

Legg igjen en kommentar

