Verandasesongen KAN ha begynt…!


Det var jammen mulig å sitte på verandaen i dag! For første gang i år. (dagen etter at jeg endelig byttet om til sommerdekk, hihi) Vi har fått servert kyllingvinger av Mannen i Huset, jeg har strikket og hørt på radioen og hygget meg veldig! Nå har vi trukket inn fordi det kom noen få dråper- som heldigvis ikke ble til noen regnbyge. (ser ikke så lekkert ut med vingene som har blitt snudd i bbq-saus, men gruelig godt er det!)

Ellers leser jeg i boka mi så mye jeg kan, og jeg liker den foreløpig veldig godt (Margaret Atwood; Den blinde morderen. Den er politisk, litt historisk, språket er bra, den dreier rundt klasseforskjeller og har en bok i boken, hvilket jeg liker. Stor er den, imidlertid; over 600 sider og jeg er bare ca 100 sider inn i den, så her gjelder det å stå på, skal jeg bli ferdig til 7.juni!! Jeg har også mottatt det første bladet, pluss et valgt blad fra tidligere numre, av Bokvennen. Foreløpig har jeg bare lest en artikkel i dem, så jeg må komme tilbake til en liten «omtale»

It’s been a nice day for sitting on the porch with coffee, knitting and radio. Hubby also made bbq chicken wings and they were great! Now we are back inside due to a few drops of rain that , luckily, never amounted to a rain shower. I am reading as much as I can from my book this weekend because it is 600 pages long and supposed to be finished on June 7th for my book reading group. It is very enjoyable so far but I am only about 100 pages into it so I better crank up the pace! Also I have received the first issue of a literary magazine pluss a previous, self chosen issue and have something to look forward to there I hope.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

