Det er nesten ikke til å tro


Den er ferdig; nevøgenseren. Han skal få den til bursdagen sin, og det er en stund til, men det er altså min første raglan. Jeg er straks 54 år gammel, en erfaren strikker , men har aldri strikket raglan før!! Men nå er det blitt en og jeg tror den er blitt bra. Ikke særlig stor v-utringning, men det var meningen den skulle bli som en rund hals , bare ikke for tett, så jeg håper det funker på kroppen til tenåringen. Hvis ikke blir jeg skikkelig lei meg altså!!

I finished the nephew sweater finally! My first raglan ever , even though I’m soon to be 54 and an experienced knitter! His birthday is in fall so I’ll put it away until then. The neck was supposed to be like a round opening only not so tight so I made a narrow V-neck. I hope it fits- or else I’ll be very sorry!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Det er nesten ikke til å tro

  1. Kari sier:

    Jeg tror deg, og fin ble den også, men det var da på tide med en raglan nå da 🙂
    Vakre tanker om ei vakker helg fra K@ri*

  2. petronella sier:

    Genseren ble kjempefin – Så flink du er. Jeg er likker på at nevøen også vil like genseren du har strikket til ham 🙂

Legg igjen en kommentar

