Kveld i heimen


Nå er det kveld, det er i ferd med å mørkne, jeg ser Elling 3 på TV. Nå er det lang helg foran meg, det ser jeg frem til. Jeg er dessuten i ferd med å avslutte strikkegenseren; kryss i taket! Bilde vil følge når alt er klart. God helg til deg!

It’s evening, it’s getting dark. Our National Day is soon over and a long weekend is ahead. I am watching a movie. I am also knitting the last few rounds on the sweater and will post pictures as soon as it is done. Have a good weekend.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Kveld i heimen

  1. petronella sier:

    God helg Lisbeth – Så flink du har vært med oppvasken. Det ser ut for at finservicet har vært i bruk på nasjonaldagen, og da må det vel behandles pent 😉

    • lisbeth58bula sier:

      Det var finserviset arvet av min bestemor, antalkelig fått til bryllupet deres eller kjøpt til bryllupet på 30 tallet. Jeg er så glad i det!

Legg igjen en kommentar

