O du herlige…


…fredagskveld. Du ankom til slutt! Jeg har vært lenge på jobb i dag, bare meg igjen til slutt. Jeg hadde time for synsundersøkelse etterpå og fikk tatt ut lesebriller. (Nå er vi der! takk…..) Så var vi ferdige med middag nesten klokka sju- og da klokka var blitt åtte hadde jeg fått hengt opp klesvask, satt på ny, støvsuget (nå røyter den bikkja som søren igjen, altså!) , gitt mine ordrer om badet som skal rengjøres og begyt på fredagens Klassekampen – OG starten på neste månedens bok: over 600 sider med Margaret Atwoods : Den blinde morderen.  – og med 600 sider kan det jo være nødvendig med lesebriller i tillegg til mine vanlige!

TGF! Have finally placed myself on the couch after working late, going for a visual test and picking out reading glasses (yes, I am there now, in addition to my other glasses) making dinner, cleaning up the kitchen, vaccuming, hanging laundry and starting a new load. Now to the newspaper and the new book : 600 pages of Margaret Atwood; The Blind Assassin. Oh, I’m gonna need reading glasses all right!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til O du herlige…

  1. bente sier:

    Uansett når helgen kommer så er den velkommen. Din kom sent, men godt skjønner jeg. Her har vi en helg med masse innhold, men bare hyggelig innhold. Nyt helgen din og kos deg masse med noen gode fridager.

  2. lisbeth58bula sier:

    Håper alt er vel med deg, Bente! God uke som ligger foran! God 17.mai feiring også

Legg igjen en kommentar

