Litt treigt her inne


Blir litt for lite blogging her inne om dagen. Jeg har liksom ikke mye å si synes jeg..

Det har vært noen dager med fint vær, varmt midt på dagen og fin sol. Jeg elsker det når jeg kommer ned trappa om morgenen og sola skinner inn gjennom vinduene! Et par regnbyger har det vært, men det har bare gjort at løvet har eksplodert i grønt!

Enda uka var kort, er jeg glad det er fredag; ogen lang arbeidsdag endte i at jeg kom hjem til en mann som hadde måttet trekke tann som hadde delt seg i flere deler og han orket hverken å grille eller handle slik jeg hadde håpet. Dermed ble det jeg som dro i butikken, lagde suppe som kunne inntas selv av munn med  sting, og nå har jeg gjort rent i deler av 2.etasje, bretta tøy, satt på mer klesvask og hengt opp en maskin. No more today! Tenåringen rengjør bad og eget rom, mens jeg har tatt fram strikketøy og akter å holde meg for god for annen aktivitet resten av kvelden! Basta.

After a short work week I still am glad it’s Friday and weekend ahead. I had some long  and intense workdays, hoped for bbq and a filled up fridge when coming home, but Hubby had had a tooth pulled and stitches, so I had to do some shopping myself and make a soup even a sore mouth could eat. Now I have done laundry, folded  clothes, cleaned most of the upstairs and will do nothing but sitting /knitting for the rest of teh evening!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Litt treigt her inne

  1. Kari sier:

    Jeg syns du fortjener å sitte i ro resten av kvelden nå 🙂 Kanskje du har sovnet for alt jeg vet allerede…. Jeg har heller ikke de store temaene på bloggen, men vi sliter litt i hverdagen, så det opptar mye av overskuddet. Ikke finnes det vær å hente overskudd av heller, så det går som sagt litt treigt.
    Ønsker deg ei god helg og sender deg mange vakre tanker:
    K@ri*

  2. bente sier:

    God helg til deg og dine, fredagskveldene er så utrolig deilige når man endelig har tid til å sette seg ned. Her er det en helg med endel innhold, men bare av det koselige slaget. Jeg håper metrologene har tatt feil med hensyn til helgeværet og at vi kan få noen varme og solrike dager.

Legg igjen en kommentar

