Langhelg: velkommen


Så for uka avgårde med meg, frisk og rask som jeg føler meg. I går var jeg på den årvisse lokale kabaret og hygget meg svært. Ikveld har jeg sovet på min antikke sofa siden jeg av underlige grunner tok et halvt nattskift i natten som var. Jeg tok en lur etter indisk kylling og jeg sov så inderlig at kaffekoppen måtte jeg hoppe over, det var blitt for sent. Derimot var jo et glass rødvin aldeles på sin plass: min venninne fra Elverum var innom forrige helg og da fikk jeg flasken ifølge med kleenex og blåbær; for å bli frisk! Tenåringen har imidlertid satt seg i hodet å lage seg noen gode smoothies framover – og den hun trikset fram ikveld var visst vellykket.
Planer for helgen er lagt: vindusvask, garagerydding( det siste der er ikke min plan) , kanskje en handletur med modern, mandag tur ut av byen og tirsdag sammen med resten av Rallar- etterkommerne på Rjukan til 1. Mai feiring. 😀
I am ready for a long weekend! Window cleaning, a shopping trip with Mom maybe. Monday out of town with my Teenager and Tuesday with the rest of this town’s descendants of the hardworking labourers that once came to build this town around the hydro power plant celebrating May 1. 😀

20120427-222802.jpg

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

