Ingen sitte-tid


Ja, dette er første hele uke på jobb etter langvarig lungebetennelse med påfølgende halsbetennelse, og jeg føler meg fin i grunn. Noen tid til å bare sitte litt er det lite av , imidlertid. Og det blir ikke stort av det i helgen heller. Strikke har jeg ikke gjort i det hele tatt denne uka, men i kveld har jeg vært på Maana Leseloge, vår lese-ring med det svulstige navn, sånn for moro, og hygget meg noe aldeles forfrykteligfælt med leseglade damer. Nå legger jeg meg snart med neste bok vi skal lese. Bare sitte litt sånn i fem minutter….

First week back to work full time after weeks of pneumonia and strep throat. I feel fine, but it’s a busy week. No time to sit down and do nothing, tonight I was at my reading group and  had a great time with great ladies. Soon I’m going to bed with the new book we are going to read. Just have to sit for a few minutes….

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Ingen sitte-tid

  1. Birgitte Sjøtveit sier:

    Stemningsbilde av et sted jeg er vant til BUGNER a la Babette!

Legg igjen en kommentar

