Her ble det tomt!


 

Så dro  Mannen og Studenten- og dermed også Kjæresten hennes. Så nå er det stille, synes vi som er igjen. Emma lå veldig stille med utsikt til utgangsdøra da de pakket og gjorde seg klare.  Nå er det bare å gjøre seg mentalt klare for hverdagen i morgen. Jeg tror jeg er klar, jeg tror jeg er frisk.

I går trakk jeg en tråd ut av genseren til Bill som er for lang og nøstet opp  det som ble til overs slik at det blir nok til Nevøgenseren, og så startet jeg så smått på den igjen. Bills genser får ligge til jeg er ferdig med nevø-raglanen. Da blir det sikkert nok til ny rillekant på Bills for jeg må ha rukket opp minst tre 50 grams nøster!  Det var skummelt med den tråden og å få fanget opp alle maskene på genseren mens jeg gjorde det! Men det gikk! (Bildet er for grått, men det får være..)

The Student -and with her the Boyfriend- and the Hubby left a couple of hours ago. Emma placed herself on the floor so she could see them when they were packing and getting ready. 

Yesterday i pulled a thread out of Bills sweater that  is too long and I can now finish the Nephew’s Raglan Sweater with the left over yarn. It was scary pulling the thread making sure I caught all the stitches.. But I did it! (the photo is too grey but so be it..)

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Her ble det tomt!

  1. Benedicte sier:

    Vi får satse på at skumle basiller har stukket av, både her og der, sånn at vi kan stikke hull på en kort uke i morgen!

    Tvi tvi!! 🙂

  2. Birgitte Sjøtveit sier:

    Nevøgenseren blir så bra:) sikker på at han gleder seg:))

Legg igjen en kommentar

