Langfredags-innekos


Jeg har sovet lenge og hardt og antakelig urørlig inatt. Deilig etter «nattskiftet» i går. Som mange andre steder i landet, snør det her også. Jeg måtte ty til vinterstøvlettene da jeg skulle i butikken i stad. Nå har jeg og Tenåringen en hyggestund i «gamlestua» med sjokolade-egg, kaffe, stearinlys, sokkestrikk (for min del), bok og en reprise for meg på radioteaterets del 1 av påskekrimmen. Den som tar en lur på sofaen og  slumrer seg gjennom krimmen, husker ikke mye av den fra dagen før, nei! Middag blir det bare på oss tre i dag, og da fant jeg mat i frysern som det bare er å tine, samt føye til litt poteter og grønnsaker; vips.

  

I slept in today, a good thing since I had the «nightshift» the previous night. It has snowed outside and today’s sporty event was a trip to the grocery store! Now the Teenager and I are installed in the far end of the living room with computers, book, chocolate eggs, coffee, candles- and as or me a re-run of part 1 in a crime audioplay that started last night on the radio. It sure is Good Friday for some of us!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Langfredags-innekos

  1. Janne sier:

    Ja, det var et kjedelig vær i går. Men i dag er det jo den deilige sola. Så nå håper jeg snøen smelter bort. I dag drar vi på dagstur til Gjuvsjå og koser oss. Håper du er blitt mye bedre Lisbeth og kan sitte litt i sola i dag. Ønsker dere over gjerde en riktig god Påske-aften.

    • lisbeth58bula sier:

      Tør ikke sitte stille ute, men det er ikke så farlig. God påskeaften og 1-2 påskedag tilbake over gjerdet !

Legg igjen en kommentar

