For få timer..


Jeg tok et halvt nattskift i natt så det er en smule tunge øyelokk å spore her i ettermiddag..  Jeg befinner meg stort sett i stolen med beinet slengt over armlenet, strikkende på Wollmeise- sokker jeg la opp til i går kveld etter å ha rekt opp de i Sisu som var aldeles befengte med strikkefeil! Wollmeise sokkegarnet er veldig godt og strikke med og blir utrolig jevnt.

Søster og svoger kom innom for en kopp kaffe i formiddag da de var nede i byen for å hamstre litt matvarer. Jeg fikk nydelige roser med ønske om god bedring, og da hadde jeg akkurat kastet de gule tulipanene mine siden de begynte å se veldig sørgelige ut. Nå pryder de spisebordet. Tusen takk!

I was awake half the night so today I am basically just spending time in my recliner with the leg thrown over the armrest, knitting on and off on the first sock with Wollmeise Sockyarn. I unravelled the Sisu yarn sock last night, full of mistakes as it was. This yarn is so good to knit with that every stitch looks even.  During the morning hours we had my sister and brother-in-law visiting and they gave me get-well-roses that are now looking nice on my dining room table. Thank you!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til For få timer..

  1. petronella sier:

    Pussig. Jeg oppholdt meg stort sett i samme posisjon som deg gjennom gårsdagen – gledelig og kosende påskestrikkende med bena over armlenet på lenestolen. Oppdaget også WF og inviterte deg til et spill 😉
    Kos deg videre i påska.

Legg igjen en kommentar

