Påskeuke-tirsdag


Jeg sover på det underligste vis for tiden, inatt har jeg hatt hele dobbeltsenga for meg selv og ikke bekymret meg over å vekke noen andre med hosting, harking, snorking eller liknende ulyder, men likevel.. Dermed soves det litt vel lenge utover morgenen, men nå er jeg sånn halvt i sving her. Dvs. jeg har pløyd to riksaviser forholdsvis nøye mens frokost og mengder med kaffe har blitt inntatt. Snart skal jeg støvsuge litt, selv om det igrunnen ikke er så påkrevet, men det må vaskes litt gulv og det finnes ikke noe verre enn hundehår på vaskemoppen, om enn aldri så lite!. Det er flott vær ute, men jeg skal nå være ualminnelig forsiktig med å nyte det utendørs enda, for det er litt kaldt. Følelsen av å være noe i nærheten av frisk skal ivaretas som om det var en gudegave fra oven, kan jeg love. Jeg vil ubeskjedent føye til: gi meg mer av det!!

Despite a queen size bed to myself all night I had an uneasy night. This results in sleeping in but I have now had breakfast, read two big newpapers fairly thoroughly and I am ready for some beautifying of the surroundings. It’s crisp but sunny outside, something I will enjoy mostly from the inside since I am truly enjoying a feeling of closer to healthy in a long time. Knowing this fluctuates, I will enjoy it, truly and treat it with close to religious awe.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Påskeuke-tirsdag

  1. bente sier:

    Så godt å høre at formen din er bedre. Så deilig det er med late morgner hvor man har tid til å lese aviser og nyte kaffen. Kos deg med påskeferie og familien.

Legg igjen en kommentar

