Jeg  og Emmahunden er alene i stua. Student og venninne er på kino. Tenåringen har satt seg på buss hjem igjen fra Kongsberg på shopping med venninne. Mannen på sitt utenbys kontor. Jeg har tent lys og leser bok og etterpå skal jeg se påskekrim og hekle videre – på en duk jeg tror ender med å bli litt vel stor for mitt runde bord(!) Jeg har et eget talent for å hygge meg i mitt eget selskap. Ihvertfall når det ikke blir spesielt ofte.

Emma and I are by ourselves in the lving room. The Student and friend are at the movies. The Teenager is on her way back home on the bus from Kongsberg where she went shopping with a friend.  I have lit a candle, I am reading and later I’m going to watch the British series starting tonight and crochet more on the doily I think is going to be too big for my round table(!). I have a talent for enjoying myself  when nobody is around. At least when  it doesn’t happen too often.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til

  1. petronella sier:

    For en lekker heklebrikke. Jeg heklet en gang en løper med dette ananasmønsteret og den er jeg virkelig stolt over. Det kan du også være, Flinka – klem

    • lisbeth58bula sier:

      Ja en løper-oppskrift i noe av det samme hadde vært tingen etter denne antakelig.. Men en ting av gangen da … nei, det stemmer heller ikke, jeg har aldri bare en ting av gangen, jeg.. 😀

Legg igjen en kommentar

